April, april

Idag är det första april och jag har blivit lurad 3 gånger idag, sjukt.

Först grundlurade Kristin mig och jag gick på det i nån timme till hon sa april, april.

Sen sv-läraren Angeta: "Dom hade kollat på expeditionen och ni har inte gjort alla timmar man måste ha i svenska så ni får komma på en lördag här framöver."
Då fick jag verkligen hjärtklappning!

Sen Putte den fan :P haha. Bara för att jag ska prova tandställning idag!

"Du vet att det stor risk att du tappar tänderna runt 30 års åldern pga att tänderna oxideras av stålet i tandställiningen i din ålder"
Sen kom det: "april april dumma sill, kan lur dej till hääälvetä om ja vill :D" 

Jag är nog den mest lättlurade människa på jorden alltså!

Puss / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0