Klänning-panik

Kom på för nån vecka sen att de bara är ca 2 månader kvar till jag slutar 9:an = dags att inhandla examenskläder!

Kikar runt lite över allt men jag hittar inte så mycket, någon som har nåt tips på en bra sida eller? Jag börjar på panik!
Har två förslag hittills men dom gick inte att ladda upp här så dom finns på bilddagboken.
feliciaaaar.bilddagboken.se

Nu har jag suttit och kokat ihop en härlig wish list på Topshops hemsida. Dags att börja spara pengar nu dåe. Lycka till för den här helg-alkisen ;D

Sjuk är jag igen också, hosta och feber. Jag kan inte förstå hur jag kan vara sjuk så ofta när jag nästan aldrig var sjuk förut, skumt. Menmen, snart är det påsklov och då ska jag se till att vila ut mej ordentligt.
Någon som vill hitta på nåt kuligt då? :D

Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0