Valborgsstress och skoproblem.

God morgon! Vaknade upp bredvid Chrille till fåglarnas kvitter och solens strålar imorse. Underbart!
Skolan består av i princip ingenting förutom att sitta vid datorn och inte göra nånting i nästan 2 timmar, kika på nån miljöshow och sen hem! Jag slutar 11, men jag känner mej ändå väldigt stressad för ikväll.

Jag ska bleka håret platinablont och gud vet hur det går med min mörkbruna lugg och underhår, blir väl att ta moppen upp till ica och köpa några förpackningar till, utan att ta av sej hjälmen! Sen måste jag göra klart mitt egentillverkade flätade läderhårband, hälsa på mormor som just kommit hem från en liten resa runt i Eurpoa, hoppas på många presenter! Sminka mej, fixa naglar, hår och kläder.

Funderar på min (hittills enda) "lilla svarta" i spets, en flätat läderskärp i midjan, mitt flätade hårband, stora örhängen, mina nya brills, tights och ja? Vad blir det för skor? Det vanliga problemet. Funderar på pumpsen från H&M med öppen tå, men hur ofta orkar jag gå runt i iskalla skor med 11 cm klackar hela natten? Så jag tar nog antagligen med mej mina gamla sneakers i väskan för säkerhetsskull.

Nu ska jag förhoppningsvis orka leta på lite aktiviteter som finns att göra i sthlm till klassresan i juni.
 Cyaah! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0