1:a December!

Hej på er! Förlåt för att jag inte bloggat idag men jag har inte haft tid. Imorse skrev jag ARL prov vilket gick jättebra!
Nu har vi hantverksteknik och jag har övat på att sminka Alex inför modevisningen som är snart! Lägger upp en bild. (OBS! Tänk på att det är en stark sminkning för catwalken, och att det är 80-tals disco och vi alla vet ju hur 80-tal & disco är)
Nu har jag bara engelska aldeles snart sen drar jag och Johanna till Baronbacken för jag ska ta grissprutan :( usch va hemskt. Jag tycker helt ärligt jättejätte synd om mej just nu! Men Johanna kommer att vara mitt stöd så det känns skönt! :) Tack gumman <3


Min modell Alexandra med discosminkningen!

Pratar med er när jag kommer hem och rapporterar hur hemskt det var med en nål i armen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0