Åh! :@

Åh jag är ungefär såhär (kolla ner) deprimerad, sur och irriterad just nu..!


Man vill ha tag på nån -han har inte nåt batteri i mobilen.
Man försöker få tag i nån annan för att kunna få tag i han -hon har gästlösen på bdb.
Man försöker få tag i en annan för att få hennes msn så att man kan få tag i han -hon svarar inte.
Man ger upp.

Man vill ha tag i nån -han är ute, man själv har inga pengar på mobilen.
Man ber en annan skicka ett sms -no answere.

Man vill ha tag i många, men hur fan då?

Hur lär man sig göra röksignaler? -Fuck no, jag har ingen ved och jag ska då inte ut i skogen!


Kommentarer
Postat av: Niki

hahah felicia, du kan då göra mig glad iaf, din min på den här bilden gav mig ett gott skratt, så söt :D

2009-12-01 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0