Dagens julklappar!

Detta är vad jag fick idag, imorn blir det fler julklappar eftersom att vi firar jul i 2 dagar i min familj :)


Tischa från Cubus med söta små händer på baksidan så att det ser ut som att man blir kramar, hihi :)


Berlock i hjärtform, gissa vem som hamnar i den? <3


Dessa näspiercingar från bror (rosa & diamant färgade)!


300:-


Duntofflor fast rosa med hjärtan på. Så Felicia! ;)


Ny mascara eftersom att min blev stulen.


Presentkort på Kupolen på 200:-


Indiskt REMY löshår, 52 cm, 9 delar!


En Sony Ericson Satio!


12 st Bormioli Rocco glas från svärfamilen <3 Dock inte dom på bilden utan samma färg fast högre och raka.
Kikade och dom säljer tydligen sådana på Macy's i NY, coolt ;)



Raggsockor, fast rosa. Av b-friends mormor & morfar. Så sött att mormor Majvor sätter sig ner och lägger tid på en så personlig julklapp till mig :)



Kommentarer
Postat av: emmakeller

visa bild när du har löshåret i :D

2009-12-24 @ 22:08:26
URL: http://emmakeller.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern å du skriver bra!



ta hand om dig nu :)

2009-12-28 @ 00:33:29
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0