oneweek.

Hej, jag har varit rätt frånvarande aldeles för länge från bloggen nu så nu tänkte jag ta och sammanfatta torsdag-onsdag(idag). Hoppas ni inte har saknat mig alltför mycket! :*

TORSDAG; Likabehandling i skolan. Jag, Amelia, Linn & Vendela gjorde en kort anti-mobbing film där Amelias roll var att vara osynlig haha, ska försöka fixa den så kan jag lägga upp den i bloggen sen!

FREDAG; Avslutning i skolan med julmust, pepparkakor, quiz och ett lång jultåg genom hela skolan, funfun! Sedan vidare hem till mej där jag packade det sista och sen kom pappa-Jonny och hämtade mej, b-friend & Ida och sen bar det av mot kära Dalarna! När vi var hemma i Långshyttan drog vi ut och åkte lite bil med Putte, Kilen & Raye och typ de första vi gjorde var att köra in i en trottoarkant i sidled med bilen i typ 40, intryckt fälg (y) great! Sen hem och käka och sen kommer jag inte ens ihåg vad vi gjorde haha, even more great.

LÖRDAG; Lite miniparty hemma hos Mange, Ida went ill, moi drog för att åka med Putte och hämta en bilstereo eftersom att stjärnan kört i dike. Sen vidare till Tom ett litet tag och träffa massa trevligt folk sen vidare upp till Putte med Erlandsson (påvägen dit åkte jag på mina uggs bakom Rudis bil haha, höll i vingen och gled som fan hihihi). Satt hos Putte med han, Kilen, Erlandsson och Edling. Kilen tejpade ihop hela mej med silvertejp och sen drog dom. Putte var snäll och slet loss tejpen från mina armar = blåmärke fortf. Aoooch!
Sov hos Putte that night.

SÖNDAG; Vaknade hos Putte, gick till Mange. Drog till mormor & morfar och käkade, lekte med kusin. Back to Magnus drog till Kupolen och shoppade med Ida, Mange, Nicole & Fredrik. Hittade julklappar till kusin, pappsie och gudfar. Köpte också en rosa smörkniv, en ny foundation och ett silverglittrigt nagellack till myself. Kvällen spenderades hemma hos Fredrik med film, b-friend kom också dit! Pappsen kom och hämtade mig på natten.

MÅNDAG; Vaknade hemma, käkade hos mormor & morfar. Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde förutom kvällen som spenderades hos Charlie bre' tsm med b-friend, Charlie, Ida S, Mange, Ida K, Hannah, Sabine, Micke G & Peter. Jag och Ida var dumma nog att dra ut och åka skooter(stavning?) med Micke och nog fan ramlade vi mitt på vägen. Gosh tur att vi hade hjälm säger jag bara! Drog hem med b-friend ganska tidigt och sov hos han.

TISDAG; Vaknade upp hos b-friend, kelade med kattungarna några timmar. Sen skulle b-friend till stan så jag drog upp till Mange & Ida och hanged out med dom, Charlie var också där! Sen mot kvällen var det dags att köra Ida till blge till tåget, sad.. men vi ses på fredag igen!:D
När vi hade lämnat henne blev det donken och trycka några burgare och sen Kupolen och köpa dom allra allra sista julklapparna. När jag kom hem satt jag i 2 timmar (fram till 01:07) och slog in julklappar. Det är verkligen hur kul som helst! Sen tvingade jag b-friend att komma ner hit och möta mej sen gick vi upp till han och sov där :)

ONSDAG (IDAG); Vaknade upp på b-friends vardagsrumsgolv med en superglad hund över huvudet. Dom skulle till blge och shoppa så jag drog hem, lade mig och sov i några timmar på soffan. Idag har jag käkat god mat med familjen och slagit in dom sista julklapparna. Ikv blir det Bingo Lotto med familjen (tradition dagen före jul, every year!)

Nu vet ni vad jag har hållit på med medan ni har saknat mig!


Ciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0