Hard work and much fun!

Pjuh, idag har det varit en hård dag. Vandrat runt i skyhöga emoskor i 5 timmar minst, fötterna gjorde ont efter det kan jag lova! Men faaaan va kul vi har haft!
Vi körde 4 modevisningar ist för 3 vilket var skitkul, som sagt jag älskar att vara modell! Idag var jag ju även stylist också.

Kommer som sagt lägga upp alla bilder som jag hittar från modevisningen eftersom att jag själv inte kunde ta några in action. Har redan hittat en massa men jag lägger upp alla samtidigt sen när jag har samlat på mig några hundra!
Håret var rätt jobbigt att tvätta ur efteråt också kan jag säga och att borsta det sen ska vi inte ens tala om! Men de var värt det, utan tvekan.

Här kommer ett litet VB som jag snabbt slängde ihop innan den sista visningen;


Nu är det dags för mig att sova så jag orkar min sista skoldag av första terminen på gymansiet! Mygod va stor jag har blivit (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0