Hate.

Hejsan!
Jag bloggade inget igår, förlåt för det. Men det hände endå inget spec igår. Förutom att min tunga flagnade typ bara för att jag ätit så mycekt sura godisar så det lossnade en liten bit av tungan när jag stod och pratade med några tjejor i klassen. Och så spelade jag ju ett litet spratt på Louise & Shewit, mohahah! ;)

Idag efter skolan kom b-friend och mötte upp mej vid skolan och sen drog vi till Pizza Planeten och käkade pizza buffé! Mums! Sen när jag gick hem (själv typ halva biten) så gick jag i min lilla hat-bubbla och tänkte det värsta man kan tänka om någon annan (såklart), jag gick och önskade livet ur "det" och hatade, hatade och hatade! Menmen, gör man mig arg så får man fan ta det. What goes around comes around. Så ja, jag är bra på att hata när det behövs. Nu tänker jag inte prata mer på hela dagen, med den personen iaf, och mys kan "det" ju bara glömma! MOHAHAHAH :O
"Det" är bra att kalla någon när man är arg, för det är ju rätt förolämpande att bli kallad "det"
Jaja, vissa får leva med att behöva "skylla sej själva" rätt ofta, vissa människor är ju så, tyvär.

Nu har jag fått ur mej lite mer hat. Förlåt för att ni behövde ta del av det.
TTYL (om jag orkar, är inte på blogg-humör idag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din jäkel!D:

2009-12-10 @ 00:25:33
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0