Måndag, 08:11

Godmorgon mina kära. Sovit gott? Jag har!
Sista veckan i skolan nu då, behövs inte tas några nya tag med tanke på att vi har integrationsvecka, alltå typ lära-känna-varandra vecka. Nog för att dom flesta på skolan redan känner varandra hyfsat bra och pratar med varandra. Menmen, skönt att slippa lektioner och plugg iaf!
Idag har vi lucia! Haha lite "dagis-lucia" då alla får vara lucia om dom vill och alla ska bara ha vita kläder :p whatevah, lucia var igår liksom ;)

Såg förresten att lite fler saker hade blivit stulna på festen; min nya mascara, lee stafford straightening flat iron protection & tecni.art värmeskydd. Tråkigt att man tydligen bjudit in fattiga tattare på festen utan att veta om det.
Men jag ska luska ut vem det är och den kommer inte att få det särskilt kul!


Me right now, saknar min mascara!

Måste kila, ska möta upp min ängel Emma på station lite före halv 9.
Pussciao :*


Kommentarer
Postat av: emmakeller

wtf.. va e de för idioter som snor både smink, mobiler, osv osv :S

2009-12-14 @ 18:19:58
URL: http://emmakeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0