Måndag, 20:41

Hejsvejs!
Dålig uppdatering i bloggen jag vet, men snart är det jullov och jag ska försöka blogga bättre då för då har jag ju förhoppningsvis tid till det.
Idag började jag 08:30, missade luciatåget men what the.., så noga känns det inte som att det är. Jag bad om ursäkt till min lärare Victoria för att jag missat lucian och fick en bamsekram som tack, hon är för bäst!
Efter skolan drog jag och Ida vidare till *hemliga huset* haha (känns inte så lämpligt att berätta i bloggen, men ni får säkert veta längre fram). Jag ska även dit imorn också, eller så ringer jag bara och fixar det. Ni vet ju att min mobil blev stulen i fredags? Yes, not so fucking funny.
Iaf, innan jag springer för långt iväg från det faktiska ämnet; Sen följde Ida med mej hem, vi satt bara och tog det lugnt i nån timme och sen drog hon hem. Jag somnade i soffan på en gång, vaknade upp i sängen efter ca 2-3 timmars sömn vilket resulterade i att mamma frågat 5 gånger om jag är sjuk men nej mamma, jag mår finfint!

Nu sitter jag här och är seg och funderar på ett bad, vi får la se hur det blir med det!


saknar att ha brunt underhår/lugg!

XOXO / Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0