Min åsikt!



Dags för mina åsikter igen då. Och denna gången handlar det faktiskt om våra modeller till modevisningen (som vi ska ha om en vecka).

Jag tycker att det är jättesynd att många av våra modeller inte vågar nåt, dom rör sig knappt och trycker upp axlarna och springer sedan av catwalken typ. Hallå?!
VI är blivande stylister och är det någon som ska veta hur man ska gå på en catwalk så är det väl förutom modeller och designers vi? Jag tycker att det är skittråkigt att vi ska ge ett sånt dåligt intryck? För inte ger det väl ett bra intryck iaf? Jag vet att många är jätte scenrädda och tycker inte om att uppträda eller synas mycket bland folk, visst det är något som ligger i vissa människors natur. Eller enligt mej så heter det att man är O-S-Ä-K-E-R  P-Å  S-I-G  S-J-Ä-L-V. Synd, jag vet att vissa inte kan göra något åt det och jag tycker absolut inte illa om er.
Jag själv är verkligen inte rädd eller osäker utan jag kör mitt race med självförtröendet på topp och sen får folk säga vad dom vill. Är det liksom verkligen SÅ farligt att gå fram och tillbaka på ett upphöjt golv när människor ser på? Tänk efter, vad kan hända? Kan man dö? -Nej!
Öva på att gå lite på era rum framför en spegel med attityd och lek och exprimentera. Det kommer att kännas mycket bättre då! Och framför allt: spring för guds skull inte av catwalken, snälla? Det ser INTE bra ut.

Hoppas ingen blir sur och tar illa upp, detta är bara vad jag själv tycker (och många många andra i klassen)! Jag önskar bara att alla vi kunde "own the catwalk".

Work it baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0