Model pics.

Lite bilder på några andra modeller idag.


Em - hårdrockare


Alexandra - hårdrockare


Frida - Discobrud


Jenny - punkare


Emma (eller amanda, ser inte skillnad på twinsen) - punkare


Evelina - stylist, Elin - discobrud


Ellinore - madonna, Josefine - punkare


Victoria - stylistlärare, Amelia & Sol - madonna


Em - hårdrockare, Alexandra - discobrud


Kan inte namnet - hårdrockare, Jenny - punkare, Klara - madonna

Synd att jag inte fick bilder på alla, men alla bilder jag hittar från idag kommer jag lägga upp i bloggen!

Kommentarer
Postat av: bella

haha snygg bild :) Gabriella heter jag och av twinsen så är det emma på bilden :P

2009-12-17 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0