My tuesday.

Halloj :*
Nu är det inte långt kvar till jullovet! Feels great!
Idag har jag vart i skolan, idag gjorde vi plancher om olika rättigheter och diskrimineringar. Jag och min grupp skrev om maträttigheter och att ta hänsyn till andras matbehov. Något som Restaurang Norrtull som vi äter på i skolan är skitdåliga på, ät aldrig där!

Efter skolan följde jag med Emma en liten sväng på stan och sen drog vi hem ganska fort, hon var här i inte ens en timme sen drog hon hem till Linde. Jag diskade sen lagade b-friend mat, jag laddar upp tallriken ordentligt och töjer magsäcken inför mormors julbord! Mumsi!

Nu har jag och b-friend precis varit ner med den första laddningen tvätt och vi ska snart ner igen. Måste tvätta och städa mycket nu eftersom att vi åker hem på fredag och stannar hemma i 3 veckor. Ida följer med hem på fredag också och stannar iaf under helgen! Skitkul att få visa henne mitt lilla samhälle där jag växte upp, vi har trevliga planer inför helgen också; åka bil (nu när det är snö och slirigt måste man ju passa på), leka blindbock på grusplan mitt i natten, åka pulka i kullerbacken, ha snöbollskrig och så blir det väl antagligen att dricka en skvätt också ;)

Nu ska jag ringa till polisen och anmäla min mobil stulen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0