Söndag, 16:05

Hej på er alla!
FÖRLÅT för att jag inte har bloggat sen i torsdags eftermiddag! Men Putte, Kilen & Raye har varit här under helgen och då blir det lätt så. Ni får förstå mej (a)

I torsdags hände inte så mycket, vi satt alla och hade trevligt hela natten typ :)
(Skriver om fredagen i ett eget inlägg)
Igår (lördag) var vi alla här hemma och bara myste, jag och Kilen satt på golvet och bakade pepparkakor, haha! Dom blev kanon! Mot kvällen drog Raye och Kilen ut och gick på nåt reggaegrejs i stan så då var det bara jag, b-friend och Putte kvar :)
Idag åkte mina sköningar hem och jag kommer sakna dom lika mycket som vanligt! Fast på fredag åker jag ju hem för då är det JUUUUULLOOOOV!

Nu ska jag skriva om fredagen och lägga upp lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0