Sprutan avklarad!

Nu är jag hemma. Sprutan är avklarad, skönt.
Fyfan va rädd jag var före! Men jag hade riktigt mycket bedövningssalva på riktigt länge så jag kände bara ett litet litet stick när den gick igenom huden, faktiskt som ett myggbett. Även om jag tycker att det är lite väl att ta i att säga att sprutor bara känns som ett myggbett, men den här var inte farlig alls! Jag är riktigt stolt över mej själv!
Det var lite läskigt och värkte lite grann när hon sprutade in vaccinet i muskeln bara och min arm kändes jättetung efteråt haha. Tack världens bästa Johanna för att du följde med!


Nu ska jag laga mat och hitta på något att göra. Får se om man lyckas få hit Momme och Hani så man får lite sällskap!


Osminkad och sunkkläder euw, men det ska det bli ändring på! Nu ska jag inte vara lat på morgonen mer :p


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gött att ha tagit sprutan, nu börjar de jobbiga, ont i armen, så du får säkert svårt att somna ikväll.

2009-12-01 @ 18:00:58
URL: http://majami.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0