Taggad till 1000!

Gooood morgooon!

Jag är så taggad! Jag kommer älska den här dagen :D
Nu ska jag snart till skolan där mina stylister ska fixa i ordning mig till punkare, sen när alla modeller är färdiga (efter några timmar) så går vi upp till slottet och börjar förbereda där och sen blir det modevisning! Åh va kul!
Jag älskar att vara modell, det är så himla kul. Att bar få gå upp där med världens attityd och för en kort tid vara bäst i hela världen och äga catwalken! I'm workin' it baby!

Som ni ser på sitter jag här och taggar, osminkad och söt och med mitt übersnygga nagellack!


Jag är pepp som tusan idag!
Jag kommer lägga upp bilder och skriva korta små inlägg idag, och om någon filmar modevisningen så lovar jag att få tag på filmen och lägga upp den här i bloggen. Tyvär så kommer jag ju inte kunna ta bilder under själva modevisningen men det finns det andra som gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0