Hej egen blogg!

Ja, jag gjorde det. Får se hur länge jag orkar med det.
Att ha en egen blogg.
Men jag lovar mej själv att orkar med, jag ska minsan skriva varje jag.
Eller iaf dom dagar jag kan.

Problemet är att jag fattar ingenting.
Egen design? Hallå! Hjälp va!
Så jag får väl sitta och fundera och utforska.
Men det blir nog bättre med tiden, hoppas jag. Jag ska ju trots allt bli nästa Elin Kling ;)


Så nu sitter jag här, troligen med en jävlans halsfluss. Blir disktirtarn imorn och låta henne gnugga mej med en obehaglig, luddig äckeltops i halsen, fy jag gillar det verkligen inte! Men men, livet är hårt.
Och min stackars älskling ligger hemma och har ont i halsen, öronen, nacken och huvudet. Hoppas jävlar bara att det inte är hjärnhinneinflamation eller något sont där skit, usch va jobbigt, då blir jag ledsen. Fast å andra tiden så kan jag ju isf tänka; "skönt att jag bara har halsfluss" ;) visst är jag snäll?

Puss / F 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0