Hopplöst.

Okej, jag ger upp för idag.
Jag försökte nyss ta hjälp av designadinblogg.se för att fixa till en egen header, men det gick åt helvete.
Sidan var helt cp i huvudet och ville inte alls som jag, och sen när jag väl lyckades så var det tydligen fel format på bilden, och hur ändrar man formatet? Vad fan är format för nåt? Haha, jag måste erkänna att jag känner mej rätt värdelös när det gäller såna här konstiga data-ord ibland.
Jag gör nog ett nytt försök imorn kanske.

Nu ska jag åka till skolan och hämta hem en massa plugg och sen blire sjukan och kika halsen , wish me luck! (:
Efter det åker jag hem till älskling och är lite social med familj nr.2 :)

Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0