My day.

Idag har jag haft en bra dag (:

Fick sluta en timme tidigare om jag lovade att komma med två noveller klara imorn, jag har fuskat lite med svenskan ;p så nog fan gick jag hem allt! Eller till Chrille, fast det är ju mitt andra hem kan man säga :)

Jag gick ut med Exe & Rocky på en gång.
Sen ner i källarn och tog en cigg.
Sen gick jag upp och bakade kladdkaka.
Och plockade i diskmaskin.
Och sen pluggade jag svenska, nästan klar nu, bara en novell kvar! :D

Chrille sa till och med "fan va duktigt du har varit" :) så där ser ni, jag är inte nån lat jävel jag eller!

Jag kom in på frisök på linjen som jag sökte i Uppsala btw. Det betyder att jag kommer in efter alla reserver om det finns nån plats kvar. Vilket det troligen inte gör. Men men, jag hade ju kunnat haft sån otur så jag inte ens kommit in på frisök så jag får väl försöka se det från den ljusa sidan.

Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0