Något att värma halsen om.

Jag måste verkligen inhandla en riktigt stor, pluffsig sjal.
Gud vad mysigt att ha ute i dom småkyliga vårvindarna.
Och jag som är sjuk i körtelfeber (fast det har inte brutit ut än) måste ju verkligen ha något att värma halsen om.
En ny vårjacka vore inte fel heller, min jättefattiga moster har lovat mej att betala en. Hon som knappt har tak över huvudet, haha. Så jag ska köpa Sofis Mode, och kika efter vad hon har för snyggingar att rekommendera ;) Såg att det var stort vårjacke reportage idag, great! :)
Men det blir nog till kupolen någon dag och leta iaf (:

Oh btw!
Kymani Marley - The March
http://www.youtube.com/watch?v=V3rcFjgZIJ8
Check it out, bässsst!


Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0