Syslöjd, kladdkaka och absolut ingenting.

Sitter i skolan och stickar på min heting rasta-mössa :D
Lyssnar på The March. Den är så skön, jag är kär i låten!

Kikar runt på mina favoritbloggares bloggar men det är bara Blondinbella som vill lysa upp min morgon med ett inlägg om hur mysigt det är att sova på tåg och hur mysigt Hotell Granen i Åre är.
Elin Kling & Carolina Gynning ligger säkert och sover, upp och skriv! Sluta lata er ;D
Dom tre är verkligen bäst!  

Lång skoldag idag, slutan 13.10   :(   bläh!
Sen ska jag hem och baka en hel plåt med kladdkaka ;p
Sen antar jag väl att jag ska hem till Chrille och inte göra nånting precis som alla andra dagar.

Jag har absolut inget vettigt att säga så nu fortsätter jag nog att sticka ;D
Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0