The sun is shining!

Gud vilken underbar dag jag har!

Vaknade hur pigg som helst, gick upp nästan på en gång när jag vaknade.
Såg att solen lyste när jag kom ut ur rummet, härligt!

Toppendag i skolan också (:
Matten gick toppen, Annika märker verkligen hur lätt jag har det för mig och hon är nog inte lika sur längre för att jag har blivit så oambitiös i skolan, skönt.

Putte kom och såg till så att jag fick nåt att göra på en rast också, slapp sitta och vänta på en hård träbänk iaf, haha. Tack Putte! :D

Två lektioner kvar. Sen ska jag vendra hem till Chrille i solskenet och gå ut med Rocky och Exe.
Sen drar jag vidare upp till Putte och är social med han (:

Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0