Vart tog JAG vägen?



Sitter och dricker en kopp vanilj-te, upptäcker att jag har blivit youtube kändis, bloggar och chattar. Lugn kväll.

Tog en dusch nyss. Jag duschade så hett så att jag brände mig över hela kroppen. Men det var skönt att känna smärtan, hellre det än sorg. Det var skönt att känna hur all dagens sorg bara rann ur mig tillsammans med det heta vattnet.
Men tro mig, på eftermiddagen imorgon är den tillbaka igen.

För lite mer än en vecka sen frågade två av mina bästa och närmsta vänner var jag har tagit vägen. Det var då jag kom på det. Var är jag? Felicia med självförtroendet i topp varje dag, hon som sa till när hon blev dåligt behandlad, hon som aldrig behövde gråta sig till sömns. Var är det där självförtoendet? Borta? Nergrävt? Uppätet? Eller tog vinden bara det med sig i höstas?
Jag känner mig mer värdelös och dålig för varje dag som går. Klumpen i min mage blir bara större och gör mer ont hela tiden. Var det så här det var meningen att det skulle vara? I så fall ser jag ingen mening med att ens vakna på morgnarna.

Nu ska jag upp och smörja in mig med min favorit bodylotion, för det tycker jag att jag förtjänar.



I don't wanna do it, but I know I have to. For my own best. </3


Ni kan ju kika på min youtube-kändis karriär.
Skaparen av denna film, jag älskar dej...... patetiska tönt-jävel!
(Kolla 1:57)

http://www.youtube.com/watch?v=qmsHzeAt6x4


Puss / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0