Dagens!





Blus - Gina Tricot, Linne - JC, Tights - H&M, Shorts - Cubus
Halsband - Indiska, Väska - Friis Company, Sjal - H&M

Dock önskar jag att det vore en Pucci eller Frey Wille sjal som hängde på väskan isället för en 198 kronors H&M sjal.
Jag älskar H&M men ändå ;)



Dagen i skolan har varit lite smått seg, fick sluta 1 h tidigare för vi hade HK-prov som olyckligtvis gick åt helvete för mej..
Nu har jag precis gjort klart ritningen på lägenheten som skulle ha varit inlämnad för ca 1 månad sen ;s
Dags att städa nu, sen far jag hem till min älskling! Zanna-brush kommer idag också :D

Ciaobellas! :*



Kommentarer
Postat av: sissi

kolla in min blogg och bevaka!

2009-07-21 @ 15:19:06
URL: http://susannandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0