Fat weekend!

Hejhopp!
Här sitter jag i skolan och segar mej. Har bara 1½ lektion idag! Föreläsning om nåt "Naken på nätet" grejs. Sälja fika på ica för en liten extra slant till klassresan. Sen bär de av hemåt, eller ah till Chrille. Men enligt Pappa-Jonny så är jag en familjemedlem så ja, de är mitt andra hem ;D haha. Om jag hinner hem i tid så hänger jag med Chrille och Mamma-Monica till Faooolun, Chrille ska köpa sin leguan idag :D skoj! Annars blir jag väl själv hemma där och softar, tar de chill.

En beskrivning på helgen är väl 'tjock'
Käka tårta fredag till söndag, folk fyllde år som galningar i helgen, eller i maj över huvud taget.
Uppblåst var söndagens ord ;p
Grattis till alla maj-fyllare iaf!

Ciaooooobellas! / F



Påminnelse till mej själv: Säg åt papa att beställa min examensklännig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0