Sommartider!

Okej, värdet idag får maj att räknas som sommar, tkr jag :D
Och jag har blivit beroende av ännu en blogg, KISSIES.SE ! loveit!

Soft dag i skolan idag, matte, sen jobba på kabarén i flera timmar och sist hemkunskap.
Är hos Chrille nu, snart bär de av mot säter för att fira hans morfar (:
Helgen blir skön också, tåra alla dagar! Imorn fyller mormors syster 75 så då blire att åka och käka tårta, och på söndag fyller min Chrille 19 (GRATTIS ÄLSKLING! <3) vilket betyder ännu mer tårta! Jag kommer att va smällfet på måndag ;D och nej tjejer, tro inte att jag har gått och blivit gravid, haha ;)

Jag har också kommit på att de är lite svårt att blogga varje dag eftersom att jag är i skolan och så har jag ju inte heller hunnit inskaffa mej en egen laptop att ha med mej överallt. Men de kmr, promise!

Annars flyter livet på nu för tiden, and I like it!

Cyaah! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0