Back home

Sådär, nu är jag hemma i Örebro igen. Tågresan gick bra, jag sov typ hela vägen.
Fick några timmar tillsammans med pappa i Falun på förmiddagen också, trevlans! :)
Först var jag hos tandis och spännde tandställningen sen drog vi och tog en fika, en latte och en grillad foccacia, mums!
Sen drog jag till Kicks och gjorde en intervju med butikschefen och lämnade CV och sånt där. Sen till apoteket och hämtade ut nya astma- och allergimediciner och sen drog vi till station. Alltid lika kul att få en stund med pappa :)

(Outfitbilden på skjortan jag fick av moffa kommer imorn pappa!)

NU ska jag börja resumera min helg så det kommer komma några inlägg som kommer heta "FREDAG", "LÖRDAG" osv.. så håll koll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0