Back home

Nu är vi hemma igen efter en mysig kväll på stan. Det började med att vi drod till den grekiska restaurangen Efesos och käkade awesome mat! Sen hade vi så mycket tid över så först drog vi till bion och köpte biljetter och sen drog vi till ICA vid Krämaren och köpte godis, sen drog vi till bion och satt där och väntade i en timme typ, sen äntligen såg vi Flickan som lekte med elden. Det vad lätt värt pengarna, filmen var toppen! Jag har svårt att bestämma mig om den första var bättre eller inte. Den första var mer utredning och klurig, den andra var mer slagsmål, blod och läskig. Jag gillar båda lika mycket tror jag. Den 27 november kommer den sista filmen, Luftslottet som sprängdes. I can't wait to see it!
Nu sitter vi och kikar på repris av Grannfejden och myser med tända ljus och godiset som blev över :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0