Bad buns.

Hejsan bloggen!
Idag har jag inte vart i skolan för imorse när jag gick upp mådde jag jätteilla och hade svinont i magen :( Jag hann platta en hårslinga sen kunde jag knappt stå upp mer för jag hade sån hemsk frossa så jag bara skakade och mina ben orkade inta hålla upp mej så jag gick och lade mig fort och ringde mamma.
Jag kkom på senare varför jag hade ont i magen också (det har gått över för ett tag sen), jag bakade ju bullar igår nivet? Och sen så åt jag hur många nybakta bullar som helst, och alla vet ju att det inte alls är bra för magen att äta nybakta bullar. Men det betyder ju att jag inte är magsjuk eller något sånt så imorn bitti är jag frisk och kry och ready for school igen!

Idag ska vi bara tvätta och städa så jag kommer troligen inte blogga så mkt mer idag så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0