Jag har en åsikt!

Nu tycker jag vi välkomnar en ny kategori! "Felicias åsikter" heter den och ni hittar den under kategorier!


Nu kan jag inte hålla mej mer, nu tänker jag säga vad jag tycker om folk som "hatar" Dessie, Paow, Kissie, Amir osv så jävla mycket.


Nr.1: Om ni nu är så jävla irriterade och griniga på dom, vafaan läser ni bloggarna då för?! För att ni får en kick av att bli arga och sedan av att få vara elka mot något, isf är det typ en sjukdom. Ett FEL. Sluta läs och skaffa ett liv.

Nr.2: Om ni nu är så jävla blåsta och inte har fattat än att många bloggar är s.k. "karaktärbloggar", (bra ex. är Kissie & Dessie) så säger jag det nu; DOM SPELAR OCH PROVOCERAR! Det tjänar dom feta pengar på också kan jag tala om. Dom är smarta. Inte lika dumma i huvudet som er som "hatar" dom så mycket. Även jag kan provocera lite ibland, men min gräns är betydligt mycket lägre.

Nr.3: Jag blir irriterad som fan när jag hör folk säga elaka och dumma kommentarer om dom. Sluta läs och tryck igen kakhålet! Ni framstår som världens dummaste mest lättlurade jävla idioter! Men ni kan inte sluta läsa va? För deras sätt att skriva på har gjort så att ni är fast. Right? - I knew it! Ser ni? Dom är så jävla smarta!

Och tillsist: Jag avgudar dom inte, dom är ingen speciell för mig, dom har bara bra bloggar som jag läser dagligen. Detta hade jag sagt vem det än handlade om. Jag ville bara säga min åsikt och få folk att tänka efter och inse hur jävla dumma dom är.
Och mitt hets kom ifrån att jag satt och läste kommentarer och såg hur många blåsta puckon det finns.
_________________________________________________
NU är det (på rikigt) dagens sista inlägg till er läsare
Jag ska skriva ett litet innan jag går och lägger mig till b-friend också, men det lär väl inte vara så intressant för er :p


Men till alla förutom b-friend; Natti natti!

Kommentarer
Postat av: ....

2009-11-29 @ 00:06:48
Postat av: .....

Men seriöst, Felicias åsikter? Skriva om dina åsikter varje dag så du också får en massa uppmärksamhet och att alla kommenterar och blir förbannade på dig? Försöka bli som kissie eller ? Kom igen!! kan du inte komma med något eget istället!

2009-11-29 @ 00:10:06
Postat av: suck..

men de är ju bara ett gäng idioter som trycker ner andra männsikor med deras jävla skitsnack om att man får inte vara tjock utan man ska vara blond med stora bröst och se så jävla oäkta ut som de bara går, alltså att man ska se ut som kissie och dessie och allt vafan de heter. hatar de så jävla hårt och hoppas fan inte att du också ska börja med att trycka ner folk och berätta hur man ska se ut och hur äckligt de är med folk är som är tjocka och att man har fetma om låren går ihop.(bara för att de aldrig har hört talas om muskler) de är så jävla pinsamma så man vill bara spy över de och deras jävla åsikter! de som kan proppa igen kakhålet för de har inte ett skit att prata om och då ist sysselsätter de sig med att trycka ner andra med utseende. så jävla patetiskt..

2009-11-29 @ 11:44:37
Postat av: Anonym

håller med den första kommentaren! du tror ju bara att du är nån annan och du vill säker bli som Kissie , men du spelar inte att du är en fjortis utan du är dig själv!

Och som sagt så tycker alla fjortisar om Kissie, Paow m.m för att dom är eller spelar fjortisar och ni vill ju bli som dom! åh herregud..

2009-11-29 @ 12:07:35
Postat av: ida

och ni som kommenterar felicias åsikter behöver inte läsa, ni kan ignorera och hålla era tankar för er själva. precis det hon försökt förklara, så dumt av er. inga namn heller, jag skäms för er! lämna åtminstone er mailadress...

2009-11-29 @ 19:55:33
Postat av: Anno

vet inte hur jag hamna här, men väldigt intressant skrivet av dig :) Man läser ofta i många bloggar hur folk stör sig på andras bloggar, men varför ens lägga ner tid och uppmärksamma dom och läsa deras bloggar om man nu tycker så illa om dom? Brukar dock inte läsa någon av de bloggar du skrev om, kikar in nån enstaka gång bara, men kan säkert förstå att många stör sig på dom, fast mig berör de inte. Men varför i hela friden ska man ta så seriöst på vad folk skriver i sina bloggar? Det är ju som sagt bara att sluta läsa om dom man inte gillar:)

2009-12-01 @ 22:02:30
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0