Svar på tal.

Ojojoj, några hade minsann fått damp på mina åsikter om vad alla tycker om dom framgångsrika bloggarna.
Läs och skratta, tog även fram lite uppgifter om ip-adresserna
(hehe)

Postat av: ..... (Telenor (mobilt), befann sig i Karlskrona)
Men seriöst, Felicias åsikter? Skriva om dina åsikter varje dag så du också får en massa uppmärksamhet och att alla kommenterar och blir förbannade på dig? Försöka bli som kissie eller ? Kom igen!! kan du inte komma med något eget istället!
2009-11-29 @ 00:10:06
Svar: DU såg till så att jag fick uppmärksamhet, jag bad aldrig om det? Hahahahahah! Det där var äkta FAIL!

Postat av: suck.. (Bredbandsbolaget, Mariefred)
men de är ju bara ett gäng idioter som trycker ner andra männsikor med deras jävla skitsnack om att man får inte vara tjock utan man ska vara blond med stora bröst och se så jävla oäkta ut som de bara går, alltså att man ska se ut som kissie och dessie och allt vafan de heter. hatar de så jävla hårt och hoppas fan inte att du också ska börja med att trycka ner folk och berätta hur man ska se ut och hur äckligt de är med folk är som är tjocka och att man har fetma om låren går ihop.(bara för att de aldrig har hört talas om muskler) de är så jävla pinsamma så man vill bara spy över de och deras jävla åsikter! de som kan proppa igen kakhålet för de har inte ett skit att prata om och då ist sysselsätter de sig med att trycka ner andra med utseende. så jävla patetiskt..
2009-11-29 @ 11:44:37
Svar: Dom enda som blir "nedtryckta" är dom som tar åt sig, eller som ser sig själv i det negativa dom skriver (du kanske har lår som går ihop?) ;)

Postat av: TeliaSonera ADSL-anslutning, Örebro (personen har dessutom inget namn, illegal invandrare?)
håller med den första kommentaren! du tror ju bara att du är nån annan och du vill säker bli som Kissie , men du spelar inte att du är en fjortis utan du är dig själv!

Och som sagt så tycker alla fjortisar om Kissie, Paow m.m för att dom är eller spelar fjortisar och ni vill ju bli som dom! åh herregud..

2009-11-29 @ 12:07:35

Svar: Jag sa tydligt att dom inte betyder ett dugg för mej, varför skulle jag då vilja bli som dom? Jag har alltid varit mej själv och varit noga med det, varesej vad folk tycker om mej. Däremot kan folk ha samma stil, om du nu anser att jag har fjortisstil som "dom" så fine. Hur många emos finns det inte liksom?


Man kanske ska skaffa sej en egen hacker som kan ta reda på vilka som behöver uppsöka ett stycke psykisk vård och 100 stycken lugnande piller? Iosf så har jag ju en vän som är bra på sånt.
Eller så lägger jag helt enkelt upp ip-adresserna nästa gång?



Kommentarer
Postat av: emma keller :)

u go girl :D

2009-11-30 @ 19:43:40
URL: http://emmakeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0