Tidsfördriv (ingen är tvingad att läsa)

Plats: i mitt vardagsrum!
Tillstånd: trött, uttråkad, sötsugen
I fickorna: inget
Vad händer ikväll: se på film sen sova kanske?
Vad åt du senast: morot
Vem ringde du senast: min papa
Vem mailade du senast: li johnsson, engelska lärare
Roligast förra veckan: patrik & kilen var här :D <3
Roligast denna vecka: när jag påpekade att min engelska lärare kunde le med ögonen om hon blev röd i ansiktet och sa "vad hemskt" (liksom, det är ju en positiv och bra egenskap! jag kände mej ju elak)

Favoritläsk: cola, (beroende!)
Favoritmynt: tior är väl mest värda? ;)
Favorithund: chihuahua eller mops!
Favoritjuice: bravo äppeljuice
Bästa grannen: gamla tanten som tycker att vi ska festa! :D
Sämsta grannen: dom till höger -.-
Bästa Robinson-karaktär genom tiderna: ?
Bästa frisyren: nästan vitt, riktigt långt!
Hur mår du nu: känner inte efter
Vad vill du ha för hårfärg: nästan vitt!
Vad tycker du om att äta: typ, allt :p
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna: nej

Idrottar du: en gång i veckan på skolidrotten
Tycker du om att ligga på stranden och sola: typ de bästa som finns!
Är du med i nåt crew: nej
Vad har du på dig idag: nu: jeans, strumpor, raggsockor, ziphoodie, linne, bh, trosor, tights
Har du växt något det här året: no idea. mina boobies har :D hihi
Har du gått upp/ner i vikt det här året: ner
Vilket år har varit ditt bästa: vet inte, har aldrig tänkt på saken
Vad ser du fram emot: helgen, jullovet, ny mobil, hårförlägning
Vad har du ångest inför just nu: att ta influensa sprutan :'o

Går du i skolan så mycket som du ska: yes!
Vilket är ditt sämsta ämne: finns inget, jag är helt enkelt bäst!
Har du en bra klass: ohyes, lovely guys <3
Vad ligger på ditt databord just nu: har inget databord :p
Varför blev du arg senast du var det: på mamma i telefon :/
Hur ofta städar du: 1 gång i veckan, fast jag går runt och plockar lite varje dag
Hur länge kan du använda samma byxor utan att dom tvättas: jeans 1 dag sen vädring osvosv typ 3 ggr. annars 2 dagar men inte i rad :o
Byter du underkläder varje dag: yes
Var är du nu: hemma
Hur ser stolen som du sitter på ut: det är en soffa. den är ful :D
Hur luktar du nu: vet inte, felicia kanske?

Vad ska du göra i helgen: bror kanske kommer ner med sin kompis :) om inte så ska jag bara tare chill
Vilket tvprogram såg du på senast: NCIS, just nu
Får du/din familj hög telefonräkning: dunno
När dansade du senast: igår på idrotten :)
Senast köpta pryl: latte i skolan
Kär just nu: ah, fast inte nykär, mer sambokär
Sex just nu: no thanks, not right now
Keps eller mössa: mössa
Pannkakor eller plättar: det är väl inte formen som gör smaken?
Vad ska du göra nu: dricka upp mitt vatten och fortsätta nörda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0