Fake it!

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat idag men det har helt enkelt inte blivit av. Jag har funderat på att göra det flera gånger men det rann typ ut i sanden.
Idag hade jag bara 3 lektioner (som alltid på torsdagar), sista lektionen dvs. svenska så var vi på H&M halva lektionen för vi köpte lösögonfransar till modevisningen på slottet i december. Vi köpte 16 par haha!

Och så köpte jag såklart ett par till mej själv och en julklapp till min gudmor Eija! Jag har funderat ett tag på att börja använda lösögonfransar. Man kan ju använda dom många gånger! Förut hade jag skitlånga fransar men det har jag inte längre :( It's time to fake it!
Så lösögonfransar: check




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0