FeliciaPaulinaRanta

Det är jag. Och nu måste jag bara berätta för er som läste min blogg och reagerade lite här om dagen...
Jag är ingen elak människa, jag är inte värsta bitchen. Visst, jag blir elak och bitchig om jag har anledning, men alla blir väl på nåt sätt? Tungt kriminella som blir dömda till livstid kysser inte domarens fötter direkt?

Jag är iaf en väldigt glad, social och sprallig tjej som njuter av livet. Jag är aldrig elak mot någon om jag inte har någon anlednig. Jag är väldigt öppen och älskar att lära känna nya människor. Jag är bra på att peppa, stötta och finnas där för andra människor.
Jag säger inte detta för att skryta eller för att jag har ett huge ego, utan för att jag vet. Jag känner mej själv. Jag är inte en elak och argsint människa.

Så till er som läste bloggen härom dagen och fick ett dåligt intryck, -kolla på andra inlägg och börja om på nytt. Döm mej inte! Som sagt, alla har rätt till att ha åsikter, och att dela med sig av dom, däremot så behöver man inte lyssna och ta till sej om man inte vill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0