Första dagen i elfte månaden.

God morgon, eller god eftermiddag kanske det heter :)
Klev upp runt 12 idag och nu har jag och b-friend städat hela lägenheten. Nu är den i prima skick!
Ingen förstod varför dagen idag är så speciell för mej så jag får väl ge mej själv en länkning i guess. Om ni vill se min blogg, klicka HÄR.

Imorn kommern min syssling Alex och hans flickvän Sandra! Alex ringde igår kväll och jag fattade först inte ens vem det var som ringde, han fick ge min tydliga instuktioner om att han heter Alex och att han är min syssling innan jag hajjade. Haha hajjade. Iaf så sa han att han och Sandra kommer ner, upp? till Örebro och hälsar på oss. Jag slog volter av lycka resten av den natten :D Jag kommer ihåg när vi var i stugan i Noppi Koski (Orsa Finnmark i Dalarna) för 2 somrar sen och satt mitt i natten vid en sjö lutade mot ett träd och drack öl och pratade en massa :) Trevligttrevligt. Så jag är typ överlycklig och springer runt och städar här hemma, haha.
Men jag vet inte om dom ska komma hem till oss eller om vi ska ses på stan. Jag tänkte bjuda på lunch och sen kanske man kunde gå ner på stan för en fika. Vad sägs om fläskfilé, mandelpotatis och någon god sås? Man måste ju lyxa till det lite när man får finbesök :) Vi får se vad dom vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0