FREDAG

I fredags åkte jag som sagt hem. Dom släppte av mej och Raye i Hedemora och så åkte vi med Putte hem. Vi trodde att vi skulle va med dom men dom kunde inte. Så vi tänkte dra till Charlie med vi mötte han på bruket och han skulle tydligen till Gävle på krogen. Så tillslut hamnade vi hos Fredrik på fest. Träffade mycket trevligt folk och had a great time! Sen kom Putte och Kilen och jag, Sabine och Erlandsson hängde på dom och åkte bil lite här och där.
Sen drog vi upp till Putte, satt och hade allmänt trevligt men dom andra drog typ dirr så sen var det bara jag och Putte kvar och jag sov över där :)
Det var min fredag det!

Lite bilder från i bilen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0