Fredagen blir great!

NU har jag varit och ätit. Det var äckelmat så jag åt en macka och gult ris. Nu har vi bra tre lektioner kvar för idag, engelska, matte och 2 timmar hantverksteknik. På hantverken ska jag styla min modell Alexandra i 80-tals discotema, man måste ju öva lite inför modevisningen! Jag själv vill inte bli stylad idag eftersom att jag efter skolan ska fixa mej hemma för att sedan käka på Efesos med b-friend och pappa & min gudfar som kommer ner och sen vidare på hockey i Berns arena med dom :) Jag har aldrig varit där så det ska bli kul att se. 2 av mina barndomsvänner hemifrån Långshyttan kommer också ner, dom åker med superstars bussen såklart ;) Ska bli så himla kul att träffa dom, Jonathan och Emelie heter dom förresten :) Jag har varit mycket på leksandsmatcher med Emelie för ett par år sen så idag kör vi väl på vårat vanliga motto, - klappa händerna röda och skrika så att man bli hes!
Det kommer blir en great fredag iaf! Kul att få visa gudfar Kiben hur jag bor också :)


Shewit, Felle & Johanna nördar sig framför datorerna :)

Gotta go, vi börjar snart!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad kul att styla någon i 80-talstema. Du får lägga upp bilder från modevisningen sen.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-11-27 @ 22:00:55
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0