Freshin' up my memorie!

Kom på hur texten på dendär Leksands-hejarklackssången (heter det så?) går. Haha jag hade skrivit lite fel och grejs menmen, som sagt det var länge sen jag var på en match. Men i slutet av denna månad ska jag gå på en match här i Örebro, dom möter Leksand alltså, annars skulle jag aldrig vilja gå på matchen!
Tack till min f.d. classm8 Jonathan som friskade upp mitt minne och lärde mig sången på nytt!

Såhär går den alltså:
Dalarna är vårat landskap, silja de e våran sjö
Älska skölden blå och vit, hela Mora luktar skit
Vi är leksingar tills dagen då vi dör!




And again, -thanks Jonte!

Kommentarer
Postat av: Emelie Katajisalo

Härligt att höra! :)

jag funderar faktiskt på att åka till Örebro, kanske vi kan ses då? ;)



2009-11-19 @ 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0