Grey.

Usch vilket tråkig och grå dag. Jag saknar skolan och jag hatar att vara sjuk. Jag lovar, jag skulle kunna vara i skolan på helgerna också! Fan va jag älskar min skola!
(Nu ska ni bli avundsjuka och fråga vad jag går för linje) Men jag läser till stylist så ni behöver inte fråga. Det visste ni väl antagligen redan vid dethär laget (förutom ni från Polen, USA och alla crazy countries som antagligen inte har följt min blogg så länge.)
Gud va jobbig jag är. Förlåt.

Jag ska snart laga ihop lite middag till mej, b-friend och Raye (nivet han som kom igår?) Hmm.. undra vad man ska göra? Några useful tips?

Jag & b-friend har förresten köpt ett ps3, jag har inte ens fått spela än'
Min irritation växer, jag andas lugnt.

TTYL biaaaaaaatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0