Hårhårhår!

NU sitter jag på min sista lektion för dagen -hantverksteknik. Johanna darling gör en lovely hårinpackning på mej så att mitt hår är friskt och fräscht när jag kommer hem till byn. Byn där alla plattar sitt hår och sen använder någon produkt som dom inte ens vet vad den är bra för och låtsas att allt är bra sen. Okej i don't care om någon blir sur för det vet jag av erfarenhet och det är bara min åsikt! Däremot så finns det såklart dom som har koll på läget också :) T.ex min kära granne! (Vill hitta på nåt med henne nu när jag är hemma btw, måste ringa!)
Om en halvtimme kommer mina parents och då har jag utvecklingssamtal! Wish me luck!


jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0