HärSkaDetStåNågonting.

Nej hörrni, nu är det färdigbloggat för mig idag. Har total torka i huvuvet. Kanske beror på att jag uppdaterade så bra igår? ;)
Idag efter skolan har jag iaf städat, lagat mat och badat. Och varit datanörd såklart, det blir så när man får en grym Mac för 11000:- av skolan! Nu ska vi tydligen få helt nya dataväskor också, då har vi sammanlagt hittills (på 3 månader) fått följande; en Mac, 2 dataväskor, en t-shirt och grymt bra undervisning! Och i Jonsboskolan (min förra skola) fick man betala för att få en penna, gosh vart är bondesamhället påväg? ;)

Nu ska jag dricka kaffe och hitta på nåt kul att göra :)



Dröm sött vakna blött (men kom fan inte och berätta det för mej sen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0