Hemma efter en regnig eftermiddag på stan!

Nu är jag hemma från stan, Johanna följde med mej endå. Jag hittade julklapp till mormor, morfar & brorsan. Så nu är det bara pappsen och gudfar kvar, men dom ville bara ha snus, tråkigt. Mammas, farmors & Karins julklappar har kommit på posten också! :) Toppen!
Dock hittade jag inga billiga ljusstakar på stan som morbror tyckte att jag skulle köpa men jag funderar på att köpa två glaskulor som man hänger i fönstret och har levande ljus i ist. Men jag vet inte riktigt..

Ensam hemma, supertråkigt. Har massor att göra, supertråkigt.

Städa och fixa julfint
Laga mat
Bada
Packa idrottssaker till imorn
Fylla i en blankett om resegaranti.

Bjussar på en bild också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0