Hockey!

Gårdagen hade dubbelmoral. Den tyckte väl att den skulle vara så helt enkelt.

Hockeyn var great! Jag var mest med mina vänner hemifrån Långshyttan, Emelie & Jonte. Vi hade kul kan jag lova! Det hände en del roliga saker på hockeyn också. Pappa stod längst ner i klacken och jag stod längst upp och så skickade han en hundring ända upp till mej haha! Alla skickade vidare den, awesome, inget tog den :) Och när den var framme vid mej apploderade alla haha :D
Leksand vann med 8-5 mot Örebro iaf! "..vi ska bort, bort från skiten, till eliten!"
Innan hockeyn var vi ju och käkade på Efesos, så himla god mat dom har där! Vi satt och hade trevligt och pratade och sådär :)

Efter hockeyn när vi kom hem blev kvällen/natten dock inte så bra. Jag vill inte prata om den här i bloggen såklart men jag kan säga att någon hade fått i sej lite för mycket alkohol och det spårade verkligen ur här hemma. B-friend är hemma i Dalarna nu, kanske lika bra. Men efter helgen kommer han hem hit igen.


Hoppas den här dagen blir bra iaf
Ska leta efter lite bilder från hockeyn nu, lägger upp dom sen!

Kommentarer
Postat av: Emelie Katajisalo

Hur kul som helst att träffa dig Felicia! :)

2009-11-29 @ 01:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0