Ihatetomissyou.

Sry för uppdateringen denna helg, den är avskräckande dålig.
Men, jag antar att det är något ni får vänja er vid. Jag verkar inte kunna ändra på det själv. När jag och b-friend är ensamma en helg går det rätt hysat men jag har ofta rätt mycket att göra på helgerna. Liksom denna, jag har umgåtts med Putte och Kilen sen i onsdags (Sarah var här första kvällen också)! När man är med dom så ser man till att ALL tid går till dom, 2 av dom vänner jag tycker om allra mest! Ni får helt enkelt sitta hjälplösa och se på när jag om helgerna lämnar bloggen i.. (vad heter det? :P)

Vi har iaf haft en massa roligt för oss :) Bl.a: dygnat, varit ute och gått i regnet, spelat ölspel och druckit lite, kört klädpoker -vem satt med plåster över hela brösten tillslut om inte jag? (förlåt mama), kört sanning och konka (inte snusk-versionen såklart!) och lite såntdär hemma-sittar-mys! Jag älskar när dom är här och går in i någon slags deprission när man får en sista skymt av deras ansikten när dörren stängs igen och dom åker hem. Det vanliga B-friend-Felicia livet börjar och allt är som vanligt igen. Fast egentligen är livet inte som vanligt när jag inte får träffa dom människor som av alla jag någonsin har träffat har varit allra snällast mot mig och fått mig att må bra och veta att jag faktiskt betyder nåt. Tack killar! Ni är verkligen underbara, ni är bäst! (Och sånt inser man när man flyttar hemifrån och lämnar alla små bitar av sig själv kvar där hemma i byn).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0