I'm not a Kissie, I'm me.

Jasså minsann, mitt åsikts-inlägg blev visst en hel del populärt! Besöksrekord blev resultatet! Man tackar och bockar.
Ni har just gjort mig till en "Kissie" -gett mig uppmärksamhet genom att jag provocerade. Nöjda nu? Det är NI som vill att alla andra bloggare ska vara som Kissie eller Dessie, för att NI verkar tycka att det är så man ska vara som bloggare.
Det var verkligen inte vad jag strävade efter, jag ville bara skriva vad jag tyckte om det "heta" ämnet. Vilket alla har rätt till. Right? Alla pratar om det hela tiden, men när man skriver om det (vilket för den delen kallas tryckfrihet som är en svensk lag) då blir det ett jävla liv?
Men min stora fråga är egentligen hur ni arga människor kunde hitta inlägget? Sitter ni och söker efter bra inlägg att få ta ut eran agression på? Eller hur gör ni? Jag skulle vara tacksam för ett svar, nästa roliga disskusionsämne här i bloggen kanske? ;)



Jag kommer fortsätta med mina åsikt-inlägg och ni får välja heeelt själva (ja tänk!) om ni ska läsa eller inte.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0