Internetbanken, -inget för blonde people.

Diska
Dammsuga
Skura
Plugga till provet
Fylla i en lapp om matersättning till skolan
Ta ett långt bad
+ göra en låååång önskelista till b-friend, han bad ju om en! :)

Nu är den superlånga önskelistan klar! Lite lyx för b-friend eftersom att han i stort sett får välja vad jag ska ha för kläder. Ja, det var mest kläder jag önskade mig av han, hihi.
Det gick inte så bra det där med lappen alltså, eh, jag skulle logga in (för första gången) på internetbanken och kika vad jag hade för kontonummer. Det gick bra ända tills att jag skulle välja en ny personlig kod aka. lösenord, det verkade inte fungera så jag testade ett par gånger och sen får jag till min fasa se en hemsk ruta komma upp på skärmen "observera att när du har försökt tre gånger så låser sig blablablabla.." Felicia får panik! Förlåt för att mitt lösenord va kasst då.. :(
Får kika på det där lite senare alltså, nu är det dags för ett bad och ännu mera plugg :)

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0