It's going to hurt, a lot.

Ni vet att jag har haft sån hemsk panik över influensavaccinet, eller rättare sagt att ta sprutan.
Men jag kom på igår att jämt förut när jag skulle till en läkare för att jag var sjuk eller liknande så förberedde jag mej alltid för det värsta, jag förberedde mej på att det ska göra så ont så att jag skulle skrika och blabla. Så har jag alltid gjort, vad det än gäller. Och nu kom jag på det! Jag gör fortfarande så, fast omedvetet bara för att jag alltid har gjort så. Men jag tycker att den metoden funkar bra, för då blir man bara lättad när man väl är hos doktorn och märker att det inte alls gör så ont eller att det inte alls är så hemskt som man trodde att det skulle vara.


Omg, stackars lilla tant hade inte förberett sig så värst bra.. :(


Jag ska iaf ta h1n1 vaccinet, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0