Jag vill skriva en rubrik, men min hjärna är tom.

Jag vill blogga. Jag har ingen lust alls.
Jag vill städa och julpynta. Jag har ingen ork.
Jag vill fixa till mej själv. Jag är inte på humör.
Jag vill ut på stan. Jag vill isolera mig här hemma.

Idag är ingen bra dag, humöret är i botten och det känns som att jag bara vill lägga mig och sova i 1000 år.
Imorgon är det första advent, jag vill ha det julfint och mysigt med glögg, pepparkakor och bra vänner. Jag vill se fräsch och frisk ut. Jag vill allt, men jag har ingen ork och lust.




Kommentarer
Postat av: carina

Hej gumman jag hörde vad som hänt av Putte det ordnar sig ska du se kram på dig

2009-11-28 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0