Lördag, 13:50

God morgon! Jag vaknade för cirkus en timme sen av att Emma knackade i väggen. Emma & Anton kom hit igår kväll och hade det trevligt med oss! Jag tycker verkligen om att umgås med dom två :) Antagligen för att det är dom två första jag lärde känna när jag började skolan. Eller, jag bodde ju hos Emma i Lindesberg dom två första veckorna i skolan innan vi fick lägenheten. Iaf så sov dom kvar här och nu har dom nyss dragit.
Undra vad som händer idag då, hmm.. Anton tyckte att det ser ut som Ryssland om man kollar ut genom fönstret och det stämmer nog, himlen är aldeles grå och tråkig och så ser man bara 120 lägenheter till. Det verkar vara min bild av Ryssland, fan va elakt. Nu håller b-friend på att städar och jag antar att jag borde laga mat eller något, jag ser det som en liten pik till mej själv.

Måste kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0